Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

sobota, 5. december 2009

Nik Kelebuda

DSC_5385
Nik je nase opozoril na kar nekaj letošnjih kontestih, nazadnje na Quiksilverjevem Slovenia Skate Open. Če bi o njegovi skejterski prihodnosti sodili po tem, kar se je naučil do sedaj, bomo v prihodnosti zanj zagotovo slišali še velikokrat.


Od kod prihajaš?
Prihajam z primorske natančneje z Kopra.

Koliko si star in koliko let že skejtaš?
Star sem 15 let. In s skejtanjem se ukvarjam 2,5 do 3 leta

Kako si začel skejtati?
Oče mi je u franciji kupil skejt in takrat me je navdušilo. kasneje je sošolec začel skejtat in sem skupaj hodil u skejpark z njim kar me je še bolj navdušilo ko sem videl kaj se vse da s skejtom.


S kom in kje največ skejtaš?
Največ skejtam u Koperskem skateparku. Skejtam s prijatelji iz skejparka.


Glede na to, da si bil drugi na Quiksilver Slovenia Skate Open, ti skejtparki niso neznanka. Koliko časa preživiš v skejtparkih in koliko na streetu?
Večinoma skejtam u skateparku ki je že tolko obrabljen da se bojiš v njem skejtat. kakšen krat gremo tudi street.

IMG_0868 copy

Kateri skejtpark in kateri street plac na obali ti je najboljši?
Trenutno mi je najboljši skejpark u Ljubljani, čeprav nisem navdušen. Pravi se tudi da bomo imeli novega u Kopru.

Kje Primorci preživite poletne počitnice? Tudi na morju, kot vsi ostali?
Jaz med počitnicami sem na morju kjer se kopam in kasneje u skejpark do večera.

Kateri muviji ali parti te najbolj navdušijo za skejtanje?
Js zelo malo gledam muvije tko da najboljši part mi je od mike mo v lakai fully flared.

Imaš kake vzornike?
Kocjan ima ful lep stayl tko da na slovenski sceni mi je on najboljši

IMG_1386

Kako pa si se začel ukvarjati z robotiko?
z robotiko podrobneje elektroniko se ukvarjam že več let približno okoli 4
leta, ker to imam že u krvi in me zelo zanima.

Je to le tvoj občasni ali bolj resni hobi?
to je moj hobi ki je takoj za skejtanjem in ogromno truda vložim v
elektroniko.

Misliš v tej smeri tudi nadaljevati svoje izobraževanje?
Ja upam da v prihodnosti bo to moj poklic zato sem se vpisal na
elektrotehnično srednjo šolo. Nevem pa kako bo naprej.

Za konec pa še koga pozdravi...
Pozdrav Mami, Očetu, prijateljem skratka vsi ki me poznate.

fotomitru_spar-1

2 komentarja: