Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

ponedeljek, 23. maj 2011

Alex Mitev


foto: Janez Kocbek
Če bi Alexa spoznali, ko ne skejta, se bi vam zdel popolni flegmatik. Ko pa stopi na skejt, se njegov odnos spremeni - ampak na bolje. Njegovemu trudu na skejtu ste lahko priča tudi v muviju "Čuj tote fore", o nastajanju katerega govori tudi naslednji intervju.



Kako je bilo odraščati in furati v Dupleku?
Glede na to, da sem bil prej iz Maribora, mi je bil Duplek nekaj novega. Nova šola, novo okolje, vse novo... Samo sem se kr hitro privadil na vse in tud spoznal da je dost bol zanimivo kot v Mariboru. Nisem imel sošolce več v istem bloku ampak so bli razmetani po celem dupleku in tu se je začelo... Vozli smo se z mopedami, non-stop neke bedarije, razni pikniki za Dravo in šoderjamo, čilali v naravi, še dvonadstropno hišico smo si zgradili, v kateri se je vedno nekaj dogajalo, vglavnem noro! Skejtanje sem spoznal nekje konec 7. razreda. Vse skupaj se je začelo pred šolo na dveh stopnicah, ko so takrat pubeci 8. razreda nekaj skakali in se vozli. Spomnim se da so si vsi štirje sošolci, s katerimi sem se največ družil, kupli skate in seveda sem si ga potem mogel tudi jas. Prvi dve leti je bilo vseskupaj bol druženje in zabava, to so bili najlepši časi! Vsaki dan smo skejtali, sčasoma so začeli padat neki triki, gradili smo si razne objekte, se snemali, slikali, nebom pozabil prvi skate muvie Zero - Dying to Live, preden smo šli furat sem si vedno pogledal part John Rattraya... Počasi smo začeli hodit tudi v Maribor furat pred Tuša na Pobrežju... Geto, potem še pa park, no in hitreje kot je šel čas vedno manj nas je bilo tistih, ki skejtamo - en šola, drugi bajk, tretji delo, četri poškodbe, peti na bord in tako sem nekak ostal še edini iz cele družbe.... in zaj sem tu ki sem haha!

Opiši malo sceno v mariborskem skejtparku in kaj te je pri njem tako pritegnilo...
Mariborski skatepark... Če povem po pravici, mi sam skate park ni prav nič všeč, premali objekti! Je pa tu nekaj drugega, da nikjer drugje ni take družbe skejterjev in bajkerov ko pa na mariborskem parku, vsi nasmejani "kot da" bi kaj kadili haha, pubeci se vedno radi hecajo, skejtajo, pred kratkim so še par objektov prestavli in naredili skatepark bol zanimiv, tak da če me kaj vleče tja je to bol družba. Pozdrav vsem!

Blizu je tudi vojašnica z zelo lepimi jumpami z železnimi robovi... Baje si jih z nekaj kolegi šel sprobati...
Kickeri v vojašnici so pa eni najbol prfekt spotov, kaj sem jih fural! Blo nas je 5 in vsakega izmed nas je to stalo nekaj čez 20€. Kajti med tem ko sem snemal še zadnji trik, se je pripeljal kombi vojaške policije in v njem dva vojaka ki sta nas vse poslikala, vzela kamero in nas popeljala na kratek sprehod po vojašnici do glavnega vhoda. Tam smo mogli lep čas čakat na policijo, da nas oni dalje prevzamejo. na srečo je eden izmed nas biu prijatelj Zornik, ki je vso dogajanje in čakanje na policaje popestril z raznimi svojimi fintami, hvala bigZ! No in ko sta prišla policaja sta nas vse popisala, izročila kazen zarad nekakšnega "vohunjenja", vzela telefonsko kamermana Reta in lahko smo odšli svojo pot naprej. Ret se je še uro kasneje dobil s policajem, pred katerim je mogel kaseto uničit! Tak da ja, pofurali smo in vidli, da v bodoče treba kamero skrit!


no comply, foto: Jurij Turnšek

Lani se je v minirampu snemalo brez konkretnih pričakovanj, letos pa je bilo potrebno paziti, da se ne posname same enake trike kot lani... Kako se je začelo letošnje snemanje in zakaj Pikija ni bilo večkrat?
Lani vem, da sploh nismo načrtovali snemat, pa se je vseeno nekaj ustvarlo čez zimo. Letos pa je blo čist tak, da sma se s Pikijem menla, da bi naredla neki kratki klip in tak se je tud začelo, da smo šli dvakrat snemat. Potem je pa piki dobil eno super ponudbo za delo v tujini in seveda je priložnost zagrabo in ostal sem sam... Te pa če smo že nekaj začeli to tud dokončajmo ne? Začele so se dajat ideje, da kaj če bi mi posneli spet kaj takega kot je bilo lani... Takoj nas je blo več vbistvu še več ko lani in snemalo se je vsaki dan. Ja, malo je blo treba pazit, da nebojo glih enaki triki ampak mislim, da so v večini sami novi.

Sam si zabeležil največ snemalnih dni, kar se tudi pozna na posnetkih. Je kak trik ostal še za naslednje leto?
Ja letos sem res vzljubo miniramp, presego sem vsa svoja pričakovanja, vse kaj sem posnel so popolnoma novi triki, sploh nisem nekaj razmišlo kaj bi furo, ampak je ideja prišla sama od sebe in kak sem si zamislo tak sem pol tud odpelo. Se škoda da ni ostale dni bilo Pikija, ker verjamem da bi on tud lahko posnel dosti več in marsikaj norega! Za drugo leto pa nevem, lotil se ga bom isto kot to leto, brez načrtovanja... Triki tak sami od sebe pridejo :)

Čigav part te najbolj zanima?
Zraven mojega me zanimajo še vsi ostali parti, haha...

Nov urnik za furanje minirampa je snemanje praktično zartl. Se ti zdi, da bi se ti zmešalo, če bi snemali še par tednov?
Ja kak se je naredo novi urnik furanja sem jas biu zadnič tam, z Danijom sma do zadne minute posnela vsak svoj trik. Verjamem, da so nas zaposleni meli že vrh glave, če smo vsaki dan skejtali, razbijali pa se drli po trgovini tak, da je čist logično da je prišlo do nečesa takšnega... samo kaj čemo, če je to edini plac ki ga imamo v Mariboru kjer lahko tudi pozimi skejtamo! Meni se nebi nič zmešalo, če bi še celi mesec skejtali pa snemali, zmešalo se bi vsem ko delajo tam...


fakie to switch fs crooked, foto: Jurij Turnšek

Boste za 5-0 res objavljali posamezne parte in ne celotnega muvija?
Nekaj se je govorilo v tej smeri, ampak ne upam kaj preveč rečt. Treba prvo posnet čim več, tak da se pustite presenetit!

Sedaj pa se moraš zahvaliti vsem uslužbencem Obsession Maribor shopa za njihovo potrplenje...
Dragi uslužbenci Obsession Maribor shopa oz. starega Freaka... v imenu vseh, ki smo kdarkoli skejtali pri vas se vam zahvaljujem za vašo potrpljenje in podporo da imamo možnost skejtat tud pozimi! Se priporočamo, haha...

1 komentar:

  1. Dragi Alex in kompanija.
    V imenu celotnega Obsešn-MB kolektiva se zahvaljujem vam! Za hude trike!! :)
    Glede urnika, pa upam da nas razumete :D Ker če nebi nekaj spremenili, bi počasi vsi pristali v Hrastovcu.
    Skate or DIE!

    Bošta.

    OdgovoriIzbriši