Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

torek, 16. april 2013

Embisi Skateboarding


Embisi je nov projekt Luke Pena, ki je na mariborski skejt sceni prisoten že več kot dve desetletji. Več pa si lahko preberete v spodnjem kratkem intervjuju.


Čeprav že celi Maribor ve, kaj je Embisi (skate of mind), bi to radi vedeli tudi drugje po Sloveniji ...
Ime izhaja iz uličnega poimenovanja za Maribor »MBC« in je kot tako že zakoreninjeno v mariborskih ulicah, skate of mind pa izhaja iz znane ang. besedne zveze state of mind.

Kak je bilo na predstavitveni čagi?
Sama stvar je potekala v Kliniki za zdravljenje faušije pri Teosonu, kateremu bi se rad ob tej priložnosti tudi zahvalil. Sam »plac« je idealen za takšen dogodek, saj se je naša zgodba zlila s samim ambientom (grafiti, mini ramp...) Pripravili smo razstavo fotografij in izdelkov ter predvajali stare mariborske skejt muvije iz 90-ih let, Dj Shuljo (hvala) pa je vrtel hip hop glasbo, ki je nastala na ulicah Maribora. Vesel sem, da sem po dolgem času videl na kupu spet bivše skejterje s katerimi sem začel pred dvajsetimi leti.

Kaj pa se je zgodilo z Frame?
Vegan trenutno živi v Barceloni in je na polno zaposlen z ostalimi projekti. Sam Frame še vedno »laufa«, vendar se mu posveča malenkost manj kot v preteklosti, saj so mu prioriteta drugi projekti. Ko sem mu omenil projekt je bil zelo vesel zame in to mi veliko pomeni, ker ga neizmerno cenim. Najlepši trenutki v moji karieri so povezani prav z njim in Frame-om, odprl mi je drugačen pogled na skateboarding... Vedno me je podpiral z »robo«, zato se veselim, da mu bom lahko vrnil uslugo.
Zgodil se je le premik v meni, želel sem iti korak naprej, saj sem začutil, da bi rad probal nekaj novega, svojega, ker sem z srcem in dušo 101% predan skateboardingu in zato se veselim tega projekta, ki me tudi dela srečnejšega.

Po katerih znamkah (svetovnih in lokalnih) si se vzgledoval pri ustvarjanju Embisija?
Glede lokalnih mi je všeč, da svojo sceno že furajo Petko (Relax crew), Begi (Neverseen), že prej pa Vogrinčič (Rolka) in ostali. Mislil sem si, le zakaj pa ne bi še jaz probal, če ne probaš ne veš. Glede svetovnih pa sem velik fan vsega, kar je povezano z Girl-om.
V vizualnem smislu smo želeli, da sam logotip izraza kreativnost, svobodo in igrivost skatebordinga, sicer pa je v zgodbi veliko navdiha iz rap muzike, ki je bla vedno povezana s skejtanjem in seveda tudi z nami. Torej, bolj smo se zgledovali po elementih, ki so del našega lajfstajla oz. so del nas.

Luka Pen, switch fs noseslide, foto: Drago Emberšič

Kje bi rad videl Embisi čez 5 let?
Predvsem nuditi podporo mladim talentiranim rider-jem iz lokalnega okolja in jim pomagati na njihovi poti. Drugače pa slediti filozofiji, da gre za štorijo, ki se gradi vse od prvega trika, sfuranega na mariborskih ulicah in bo živela, dokler bodo živele prave skateboarding glave!

Kdo pa je poskrbel za grafično podobo znamke?
Nocem da se izpostavlja le mene in bi rad poudaril, da za samim brandom stojita se dve osebi. Samo ime in koncept branda je zasnoval Tine Lugaric, graficno podobo pa Matija Kocbek. Naj ti Google pove kdo in kaj sta, da ne bom spet kregan, da sem kaj narobe rekel (hehe). Dobro smo se ujeli in v cast mi je bilo sodelovati z njima.

Še zahvale ...
Knuth, family, Kocba&Luga, www.sportees.eu, Jaganath produkcija, Dras, Tabula, Forrestdick snemanja, vsi prijatelji in vsi ki smo in se skejtamo skupaj...

Več o zgodbi Luke Pena na skejtu si lahko preberete v daljšem intervjuju iz konca leta 2008, Embisi pa lahko spremljate preko Facebook strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar