Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

ponedeljek, 19. maj 2014

Jure Škerjanc

crooked grind, foto: Blaž Turk

Ko nekdo trdi, da skejta za zabavo, si ne bi nikdar mislili, da fura tako kot Jure. Verjetno je zabavno nabiti lipslide na največji rejl v novogoriškem skejtparku v prvo. Od njegovega več kot očitnega talenta na skejtu je boljši le še njegov odnos - ne zanima ga skejt industrija in njene napake, ampak se raje spravi v kombi na kak skejt trip. Da pa ne bi njegove sposobnosti na skejtu ostale le pri besedah pa si lahko v spodnjem intervjuju ogledate še lep kup fotografij in klip.




Prihajaš iz Kranjske Gore, kjer so pogoji za skejtanje daleč od rožnatih … kje si začel furati in kje si potem osvojil rejle in krivine?
Ja pogoji v Kranjski Gori so res slabi...
Zacel sem prvo furat na parkiriscu od pokopalisca, kasneje pa smo si naredili en box in rail na igriscu tako da je bil to za nas skatepark hehe.
Ampak vseeno je bilo super (druzenje,zajebancija,scene,..). Po kaksnih petih letih sem pa dobil moznost solanja v postojni zato sem se preselil in zacel skejtat z postojncani. Tam smo vec hodili naokoli po skateparkih in po tourih. Krivine sem se pa naucil vecinoma na pumpi v Postoni in minirampu v Prestranku kjer se sedaj dela bowl.

Si na pumpi kdaj sprobal vert?
Ja sem sprobal. Jaz sem ga sicer bolj malo fural ker se ga kar malo bojim,ampak obcutek je pa fenomenalen ze samo pri pumpanju:D.

Kljub temu furaš veliko zajebanih krivin in rejlov … si se uspel izognit težjim poškodbam?
Ja kaksnih tezjih poskodb zaenkrat se ni bilo in upam da jih tudi vnaprej nebo.


footplant fakie, foto: Blaž Turk

Kako dolgo si snemal za “Iz grede na asfalt”? So te po tem norem partu opazili kaki spoznrozji?
Mislim da sem za ta part snemal kasne pol leta.Ja drugace me je klical Mikla iz madnessa po tem partu ce bi skejtal za njih ceprav nevem ce bi rekel temu sponzorstvo ampak ok. Bolj bi rekel da so mi za sponzor R.O.W. ker me dosti bolj podpirajo v skejtanju.

Baje si dosti v Postojni z Boldriderji in R.O.W. - si se tam naučil furati krivine?
Ja z R.O.W. smo skejtali kar dosti,ko so ziveli v Postojni. Sedaj sta pa Mičo in Kupa v Nemčiji, Deso v Ljublani tako da smo bol malo v kontaktu. Ja drugace sem se pa krivine vecinoma naucil v Postojni.

Kaj pa se sedaj dogaja v Postojni? Je v planu kaj novega betona?
Jaz sedaj ze nekaj casa nisem bil na pumpi ker sem cez zimo v Kranjski Gori ampak sem pa slisal da so sedaj uredili minico v notranjem placu (preplastili plate,izolacija,...). Ja v planu je baje nekaj betona sicer nevem tocno kaj ampak pustimo se presenetit:D.


bs disaster, foto: Blaž Turk

Pumpi je lani grozila rušitev, potem pa je župan da zagotovilo, da do nje še ne bo prišlo … obstaja kaka možnost, da bi Pumpo tam odbržali za vedno?
Ja res smo ostali skoraj brez pumpe lani ampak na sreco bo se ostala nekaj casa. nevem pa kaksna je moznost,da bi pumpa ostala za vedno. Slisal sem da naj bi ostala dokler nebi obcina nasla novega prostora za skateparkt ampak nevem kaj je res tko da ne morem kaj dosti povedati o tem.

Z njimi si šel tudi na nekaj tourov, maš kako dobro zgodbico?
Heh zgodbic je kar dosti ampak najbolj so ostale v spominu taksne ki niso za v javnost hehe.
Drugace mi je najbol ostal v spominu ˝ful potrebn tour", ki si ga lahko ogledate tukaj

http://beertards.blogspot.com/2011/01/yes.html

Domačini vas dobro sprejmejo? So bolj spoštljivi od Slovencev?
Ja zaenkrat so nas vsi lepo sprejeli tako da nimam nobenih pripomb glede tega. Ja spoštjivi so itak, ampak nemorem pa reči da so bolj spoštljivi od Slovencev. Mislim da je to odvisno od vsakega posameznika. Skejterji itak moramo spoštovati drug drugega se mi zdi.


lipslide, foto: Blaž Turk

Na teh tourih si sprobal dosti tujih betonskih skejtparkov … kako se z njimi lahko primerja novogoriški?
Lahko recem samo da je Novogoriski skatepark milina za nas. Je dosti bolsih bowlov ampak mislim pa,da se street lahko primerja z kar nekaj skateparki v evropi.
Svaka cast Davorju, ki je vlozil veliko truda v ta projekt in upam da bo ta skatepark vzgled tudi drugod po Sloveniji.

Kateri skejtpark in kateri bowl, pa ti je bil do sedaj najboljši?
Najboljsi skatepark mi je bil v Pragi sicer nevem kako se klice ampak imel je super linije za pofurat. Itak pa nesmemo pozabiti skatepark v Novi Gorici, ki je tudi odlicen.
Od bowlov so mi pa ostali najbol v spominu Brixlegg, Milano, Worgl,...

Kaj pa rajdeji? Kateri slovenski in tuji so ti za vzor?
Ja riderjev je veliko dobrih ki me napalijo :D..

Od tujih mi super skejtajo Tommy Sandoval, Grand Taylor, Brandon Westgate, Dane Burman, Leo Romero,..

Na slovenski sceni so mi pa super Tomzi, Dejci,Vogrincic in pa itak R.O.W. ekipca. Pa se kdo se najde.


bs grind, foto: Blaž Turk

Koliko bi ti morali plačati, da bi si nadel New Era kapico pa švic majco brez rokavov?
Lahko mi dajo prst v rit :P.

Kako se pripraviš na furanje kontestov? Te preprosto boli k**** ali je to kaj drugega? Si jih fural tudi kaj v tujini?
Ja na dan kontestov ponavadi zjutraj naredim pozdrav soncu, meditiram,spijem 3 kozarce proteinov in to je to hehe(hec).Ne pac grem grem skejtat normalno kakor vsak dan, mi pa dajo kontesti in sešni kar dosti powerja ce je pravo vzdušje. V tujini pa se nisem fural kontestov.


blunt nosegrab fakie, foto: Blaž Turk

V Postojni si verjetno dobil tudi kak tattoo …
Ja drugace nisem ravno tip človeka, da bi bil cel potetoviran,ampak enega sem si pa privoscil od Mičota... Tako da tisti,ki bi bili radi porisani si lahko ogledate tukaj Mičotova dela in mislim,da vam bo z veseljem porisal katerikoli del telesa :D.

Za konec pa še koga pozdravi ...
Za konec bi pa pozdravil, zahvalil in poljubil itak R.O.W. skateboards,in vse ostale ki me podpirajo pri skejtanju.

ollie out to bs tailslide, foto: Jurij Turnšek

Ni komentarjev:

Objavite komentar