Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

sobota, 19. december 2009

Miha Hančič

P1010018
Skozi zgodovino je veliko skejterjev skejtanje neločljivo povezovalo z ustvarjalnostjo. Sam tega zagotovo ne morem pripisati vsakemu skejterju, a to lahko brez najmanjšega zadržka trdim za Miho Hančiča. Svojo ustvarjalnost dokazuje s skejtom, ki ga raje manipulira kot Rodney Mullen in ne kot kak najnovejši obraz na skejt sceni. Njegova ustvarjalnost pa se tam ne konča, kar dokazujejo tudi naslednje besede in slike.



Od kod prihajaš?
... prihajam z Gojzda (na zemljevidu piše Gozd) to je manša vasica mal od Kamnika naprej gor prot štajerski ...

Koliko si star in koliko let si že na rolki?
... star sem 23 let in sem že, uf 7-8 let na dilci ...

Opiši malo svoje začetke skejtanja...
... se mi zdi da sem s skejtanjem začel precej pozn, zdej vidm male ko že v osnovno šolo vlečejo dilce s sabo ... est takrat za to še vedu nisem ... šele v sredni šoli, ko sm vidu sošolce sem odkril, kaj to je oz. da to sploh obstaja ... Volkar ( starejši ) je kdaj pršou u šolo z dilco, pa sm jih pol gledu pr tržnc ... pa so mi dal mal za probat ... in me je počas prjel ... in sevede, dobu sem igrco Tony Hawk's Pro Skater 2 - tam sm pa spoznov Rodnija ... kar je kr precej vplival name ...
... prov spomnem se kako sm si šou naskrivaj kupt taprvo dilco - tisto kompletno ... jo skrivou v vreči, ko sm šu čez kamnk, da me ja neb kdo vidu s skejtom ... u šoli sem se prkazov z njo šele ko sem že za silo znov vsaj olija ... pa še tko mi ni noben verjel "da jest skejtam" ... nism biu lih športnik, al karkol, od mene so si rajš domače naloge prepisval in sedel zraven pr matematki ... hehe ...
... pa takrat nas je še na Gojzd skejtal ene par, tko da smo se dobival in skakal po edinem bogem robniku k ga je mela soseda zraven rož ... in so padali prvi bordslajdi ( s šopki cvetja in prstjo med koleščki ) ... zto smo si kr kmal mogl narest svoje stvari ... edine uporabne štenge so ble dol v črni pr šoli ... pa še tam si mogu bit zlo previdn, ker so letel stoli in celi škafi vode na tebe, če se nis prav cajt pobral ... o.k. res da je blo to lih pod oknom šolske čistilke, ma vseen, tistga stola je blo škoda ...
... za kej druzga, kot raven asfalt, pa je blo treba zmer it kr drugam ... rampica v Kamnk je že bla nekej, pa na tržnci je biu lep plac, sam so si tam zamisll parkirišče in kmal nismo bli več zaželeni tam, v Domžale v park pa tud nism mogu lih vsak dan ... tko sm si pol začel kr doma delat svoj parkec ...



Povej malo o sceni v Kamniku...
... uf, sej niti nisem tko zlo udeležen "kamniške scene" ... res, še clo v Kamnk pridem skejtat vsake svete cajte ... lih če je kak kontest, pa kej, me pokličejo, da se mau prkažem ... heh ...
... se mi pa zdi da se kr dogaja ... sploh zdej z debelo veroniko majo ( est še zmer nisem včlanjen ) velik načrtov ... še prej ko ni blo uradno društva, so fantje skup stopl in organizeral par sešnov ... gradil smo bokse, cel fanboks iz sposojenih bosank, čist nov benk, švasal rejle, delal đampe ... clo rampico smo zdej prestavl ( in prebarval na oranžno! ), da je recimo nek skejtpark skup, zadej za Kotlovnco ... ampak je težk nekej orng postavt, če ne veš kolk časa bo lohk tam in kdaj nas bojo pregnal ... al pa kr zmanjka kak rejl al pa boks čez noč ... prov lepih placov, pa tud ni velik ... na tržnci, kjer je blo včas precej vredu, so zdej parkerani veliki črni marcedezi in ne morš prov sproščenio furat v njihovi družbi (sploh ker pridejo v kompletu z jeznimi vozniki ) ...in je treba jt kr mau do Trzina al pa v Domžale ... sam nas klub temu, da ni nekih idealnih razmer, kr neki skejta, malčki pa tud kr pogajnajo ... tko da ...
... če dobimo nek en plac, to bomo tak skejtpark postavl ej ... pa da posnamemo en orng video ... whoooaa ...

Kdaj si začel razvijati svoj mali skejtpark?
... mislm da sm že kr taprvo zimo, odkar skejtam, začel ... ker se ni dal zunej skejtat in est sem pa vseen mogu nekak ( zimski športi so me kr minil odkar mam dilco ) in sem začel pucat navlako navrh na hlevu ... čeprov takrat sem meu gor res sam en mini boks in spucanga prostora za 2x6 metrov ... lih tok da sm se enkrat pognou in skoču preden sm butnu na drug stran ob steno ... mogoč je tud zato fristalj prou pršu, ko se je dal marskej narest na mejhnem prostoru ... in pol se je to počas šerl ... ko je biu spraznen cel prostor sm začel z rampico ... v Kamnku sm jo šou prov z meterčkom mert, si vse zrisov, cel načrt in pol itak ni nč tko ratal ... rampica ma mal prevelik kot, ampak deluje ... pol je pršou še tamal podalšek rampice ... krasno za zezat, hehe ... mejhn benkec, lih tolk za dobit brzino, pa boks, tak da se da lepo darkslajde gor delat ( ker za ta trik more bit reeees lep rob drugač loh šmergl menaš kr vsak teden ) ... čist tazadno zdej sem si delu še tak boks z robnikom v ovink ... to je tud krasen občutek za furat ...

PIC_5827
PIC_5832
PIC_5842
PIC_5829
PIC_5847


Kak rob mora potem biti za darkslide? Zelo gladek?
... ja pr darkslajdu ti robnik zlo hitr pobere šmergl dol ... sploh če ni lepo zaoblen, kr zareže v dilo ... tko da kr premislem na čem ga grem probavat ... mogoč je clo najbolš če je kr okrogla štanga na robu al pa tak na dolgo zaoblen rob, kt majo kake betonske al pa marmornate klopce ... sam za to je pa treba it že skor na morje ...

Kaj se je zgodilo takrat, ko ti ga je razdejala nevihta?
... jah, neurje je blo ne in ni blo lih fest (ni pa blo tud tok slabo) ... sicer krivine so jo še kr srečno odnesle ... edin tamanša je fasala eno grdo lukno ... pa poden ni več tko raven ... drugač je blo pa treba vsa okna zamenat, streho prekrit, to je bl še najhuj in sevede spucat vse kar je not nanesl ( hvala Železnikoma pa Juretu, k so pršli pomagat ) ... no parkec je zdej tko za prvo silo urejen ... nov večji benk se že cel let spravlam delat, pa nekak še ni ratov, mal prestavlam stvari notr, improvizeram kej ... mogoče ga bomo pa clo kej povečal ( zdej ko so se kamnški skejtarji mal organizeral in spravl skup društvo - Debela veronika ... jest še nism včlanjen, hehe ... se bo dal marskej narest ... ampak to je še precej sam mogoče ) ...

DSC00087
DSC00085
DSC00086


Kake trike furaš, ko si na kakem street spotu?
... najrajš mam lep flet, al pa kak manši pločnik za manuale ... tud boksi in klopce so krasni ... sam est "rabm" kr zlo lepe robnike ... pa všeč so mi bl manjše stvari, tko za zezat, da se da kak trapast trik gor narest ... hehe ... s štengami sem pa že zdavnej zakluču ... ker mi je kr škoda dile, še bl pa nog ...
... kakšne trike delam je dost odvisn od placa, včasih kaki triki prov lepo pašejo skup, nevem ... je pa tud odvisno od dneva kteri triki mi bl ratujejo ... mam dneve ko ne morem recimo hardflipa narest sploh, spet drugič ga odpelem iz prve ... tko začnem mal probavat in vidm kaj bo šlo ... je pa velikrat fajn če je še kdo zraven (k ponavad sem najraj kr sam, ko furam) ... d si mal pokažemo kaj znamo novga ... sej furam tud vse "običajne" flipe, slajde in to, sam najbolš mi je ko se mi kak trik ponesreč, se odvrti na čudn način, se mi noga zatakne nek v zrak in rata čist neki tretga in pol probavam to narest ... in če mi rata - super ...

Katere skejt videe potem gledaš za inspiracijo? Se najde kak novešji freestyle part?
... največ gledam kr na netu, youtube mal prebrskam ... čakam kdaj bo kej od Rodnija novga ... in sem ves vesel, ko ma končno 3 sekunden part v United by fate ... hehe ... mam na računalniku skor vse njegove posnetke in jih vsake tolk časa pregledam ... še zmer najdem kej novga za probat ... so mi pa tud tko videi všeč, novejši ... sam me najbl navdušjo kšni bl izstopajoči triki ... al pa kake skor nemogoče kombinacije ... tega je zdej precej, se mi zdi ... sej tist ko sfura flipa čez 300 šteng, je norc in mi je vau ko vidm ... sam to je še zmer sam flip ... rabm nekej tazga videt, da ko vidm v prvo sploh ne zastopm, kaj je naredu ... in grem pol 10x nazaj in pa v slowmovšnu ... taki triki so mi najbol ... al pa čiste zafrkancije ... to je tud fest ... ko vidš kako se res igra s skejtom ...

... fristajla je, zanimivo, še zmer precej ... ne lih v kakih bl znanih videih ... vem da je mel eden, v PJ ladovem wonderful horrible life, tak zlo fristajl part ... pa vsi so ga neki tepl reveža, heh ... drugač na youtubu jih je pa ogromn ... takih k se sami snemajo na kakmu parkirišču, garaži, al na kakem bogem kosu asfalta in clo taki k so sponzorerani sam fristajlerji ... in majo čist nove, svoje "signičr dek" dilce ... in to tiste res ravne, ozke, čudne (est ne bi mel take) , k majo spodej tejl ravno odrezan in šmergl na obeh, tud na nousu ... v Ameriki to očitn še zmer kr laufa ...

... velik inspiracije za "nove" trike dobim tud tko iz lastnih ponesrečenih poskusov ... al pa ko vidm druge kako kej probavajo pa jim ne gre, ampak se dilca zanimivo obrne ... in že razmišlam kako bi se dal to narest ... zto je včas tud fajn da ti ne ratajo vsi triki takoj iz prve ... heh ...

IMG_0482

Si že naredil kak trik, ki ga nisi zasledil še v nobenem videu?
... uf, mislu sem že velikrat, d mi je kej tazga ratal ... pa sm, če sem le prbližno ugotovu kako bi se temu triku loh rekl, najdu koga na youtubu, k ga je že odpelu ... za ene par pa niti ne vem kako bi se rekl ... sam je tko še clo bolš, ko me kdo vpraša , kaj je to za en trik ... in rečm, nevem ... hehe ...

Koliko časa ti je največ vzel trik?
... hm ... zdele zadnga k sm se res muču, flip underflip, sm po 4 dneh ... 2,3 urce na dan sem probavu res sam tega ... mogoč kak flip umes ... sej ponavad ne skejtam tko, da bi se matrov sam z enim trikom dokler mi ne rata ... največkrat sploh ne vem prej, ker trik bi probavu, ko mi zapaše skejtat grem mau skakat ... sam ta trik sem res hotu odpelat, že odkar sm ga prvič vidu pr Rodniju ... in ne vem kaj me je pičl, d sm ga tko resno zdej probavu ... ampak sm ga hotu narest in sm ga probavu in mi je ratu ... zdej jih mam odpelanih ene 20 ... heh, jih prov štejem ... pa s primotom sm se tud namuču ... in se še zmer ... sam ko pa rata je pa fajn ...
... drugač pa za trik k ga ne znam, od tistga prvega posrečenga poskusa, ko se trik hoče kr sam odpelat, pa do tazga, d ga res lepo odpelem ... kr traja pr men ...

Si kot študent živel v Ljubljani ali si se vozil? Kako je to vplivalo na tvoje skejtanje?
... eno leto sem biu, pa mi kr ni preveč pasal ... tko d sm se pol rajš vozu ( oz. si nism zrihtov v študentu in poj nism meu druge ) ... skejtov sm pa, tist let ko sm biu v lublan, še clo mn kt pa ko sm se vozu ... čeprov sm meu precej več placov u lublani, je pa zard vremena skejtanje odpadou ... doma je tko bl fest, ko grem res loh kadar čem, če gre dež, piha veter, tud če je že ura 10 zvečer in je temno zuni ... heh ... edin mrz je še problem, k nimam lih ogrevanja gor ...

Si kak likovni izdelek izdelal o skejtanju?
... za kiparstvo smo mel zadnje leto prost "program" tko je vsak delov, kr mu je pasal ... in sem z lesom (žagov, lepu, zbijov) nekak poskušov narest olija ... tisto obliko, k jo s skejtom orišeš ko skočš, ne - oli ... in razne verzije na to kako bi zgledal, če bi oli, ko ga odpeleš, ustov, kot predmet, za tabo ... razmišlov sm še o drugimi trikih sam mi je blo pretežk spravt v les, na tak način ...

IMG_5010oli 1

IMG_5074oli3

IMG_5073oli2

Se misliš zaposliti kot učitelj likovne vzgoje? So te kdaj posebej zanimale skejterske grafike?
... hehe, am, za zdej se temu razmišlanju še mejčkeno izmikam ... poskušam, recimo, prvo opravt z diplomo, po bom pa vidu ...
... grafike ... ja lih tolk ko sm gledu v trgovini pa si zberov ktero dilco bom kupu ... drugač pa me niti niso preveč zanimale ... sm si jih narisov ene par, pa kdaj za kak natečaj kej naredu ... al pa če sm si blank dilo kupu sm si kej načačkov gor ... d je bl moja dilca ... ma tko nč posebnga preveč ...

Katere stripe najraje prebiraš in o čem jih rišeš sam?
... zlo všeč sta mi Calvin&Hobbes, pa zbirka Flight, sicer mau bl računalniški ampak se najdejo krasne stvari noter ... rajš mam take prijetne stripe, se mi zdi ... zabavne, tud clo bl osebne zgodbe ... in s tako risbo, ki ni sam zto d pove zgodbo, ampak, d je tud sama po seb "lepa" ... tistih "super hero with muscles and tight pants" varijante stripov pa ne maram preveč ... sam žou (zame no - komur je to všeč je verjetn drugačnega mnenja) je lih teh polno na policah ... tko pa brskam med njimi, pa se tud kdaj kej finega najde ... heh ... če ne jih je pa precej na netu ... in so tud kšni čist utrgani ... sploh tale scott C. je fest in njegov double fine action comic ...

... moji stripi so pa največkrat o malih, navihanih, zvedavih živalcah in žvercah ... vse je bl mejhno ... heh ... in če zgajnat lumparije ... čem pa narest tud kako dolgo počasno zgodbo, mogoč enkrat clo celo svojo knigco ...

fotkano 1-4

Si ljubitelj živali na splošno ali so to mački še posebej pri srcu?
... u, mačkoti so mi fest ja ... clo zelo ... drugač sm pa tud čist splošno navdušen nad živalmi ... vse mejhne, velike, čudne, zanimive ( o.k. vse razn komarjev - te so mi tečni ) ... mogoč so mi clo mejčkn bl zanimive kt ldje ... za risat že no ... pa sej ldje smo tud presneto zanimivi ( in hecni in trapasti in ... ) hehe ... precej gledam dokumentarnih oddaj ... pa že kt mejhn sm jih risov in jih še zmer ... in še ne mislm nehat ... fajne so ...

Pozdravi še koga...
... Pozdravu bi kamnško družbo, s kterimi največ skup skejtamo ... pa vse s kterimi smo včas skup skejtal, četud zdej rajš furajo bicikl al pa špilajo hokej al pa jih sam noge bolijo in ne morjo več ...
u, pa zahvalu bi se Žurbiju za tiste dve rablene dile k mi jih je dal ... Bučanu, k mi je kdaj zrihtu kako dilco mau cnej ... sploh se morm pa Železnku zahvalt, za vse prevoze ... ker bi tko, če me neb on vozu, še mn okol hodu skejtat ... hehe ...

1 komentar:

  1. končno, bi se lahko rekl. miha je legenda, na decku al pa s kladvom v roki! respekt

    OdgovoriIzbriši