Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

torek, 25. oktober 2011

Analiza ankete 2011

Z letošnjo anketo sem želel bolje spoznati vas, obiskovalce strani slatna skejta.com - da vidim, katere stvari na sceni vas motijo in katere podpirate. Anketo vas je izpolnilo 84 oseb, spodaj pa je krajša analiza rezultatov.



1. Kako se odločite, kje boste kupili skejtersko opremo/oblačila: (več možnih odgovorov)
Vedno me je zanimala povezava med tem, koliko kak shop naredi za sceno, in njegovo popularnostjo. Glede na vaše odgovore pa to vsekakor ni glavni dejavnik, ampak so to cene - cene (32,39%), sezonski popusti (15,49%). Za cenami so za del kupcev pomembne znamke (14,08%) in glede na to, kaj ta trgovec naredi za sceno (14,08%). Precej pomembna je tudi bližina trgovine (13,38%), najmanj pomembno pa je za vas glede na to, koga ta trgovec sponzorira (5,63%).
Med poljubnimi odgovori je bilo prav tako veliko pozornosti namenjeno nižjim cenam (kupovanje v tujini preko interneta oz. tam, kjer imaš kak popust), po ena oseba pa je kot kriterij navedla kvaliteto oblačil in pa podpiranje domačih znamk.



2. Ste skejtersko opremo/oblačila že kupovali preko spleta?
Nakupovanje preko interneta je zelo razširjeno na vseh področjih življenja, sedaj pa imajo internetno trgovino praktično že vsi skejt shopi pri nas. Zanimivo je to, da je dobil odgovor ne, opremo/oblačila želim videti v živo (27,38%) manj kot tretino glasov - večji del obiskovalcev kupuje preko interneta (da, večkrat (28,57%), da, vendar redko (26,19%), ne, vendar verjetno bom v prihodnosti (17,86%)).



3. "Neskejterski" sponzorji dogodkov, skejtparkov...
Večini obiskovalcem je popolnoma vseeno, kdo kaj sponzorira - glavno, da se nekaj dogaja (me ne motijo (72,62%), so nujno zlo (16,67%)). Do tega vprašanja ima bolj strog pogled le še manjšina - nimajo kaj iskati v skejtanju (10,71%).



4. Kako se odločite, ali boste prišli na sešn/kontest: (možnih več odgovorov)
Zadnja leta je organiziranih ogromno tekmovanj, niso pa vsa dovolj obiskana. Zelo me je zanimalo, kaj vas na kontest najbolj pritegne in največ glasov je predvidljivo dobilo druženje (28,04%). Temu nato sledi bližine dogodka (16,82%), novi objekti (oz. dobri že obstoječi objekti) (13,08%), tradicija (10,75%) in pa zanimiv format tekmovanja (7,48%). Za nepomembne so se izkazale bogate nagrade (2,34%), če se obeta velika udeležba (1,87%) in glede na sponzorje (0,47%).
Med poljubnimi razlogi ste povedali, da je glavno druženje, vse drugo je veliko manj pomembno.



5. Ste zaradi prekrivanja dogodkov (več na en dan) že kdaj zamudili kakšen dogodek, na katerega ste želeli iti?
Ko najavljam dogodke, se pomladi in poleti pogosto prekriva več dogodkov, kar zagotovo zmanjša udeležbo za vsakega od le-teh. V praksi pa to ne predstavlja prehude težave, saj ste odgovorili takole: ne (47,62%), da, a redko (38,10%) in da, večkrat (14,29%). Vsekakor pa bi bilo bolje, če bi v prihodnosti imeli čim manj prostih vikendov, ki jim sledijo vikendi z več dogodki naenkrat.



6. Kako se odločite, ali boste tekmovali na dogodku? (več možnih odgovorov)
Na dogodkih je pogosto prijavljenih bolj malo tekmovalcev (ali pa so vedno enaki), kar potrjuje tudi zmagovalni odgovor - nikoli ne tekmujem (33,33%). Tisti, ki pa se prijavljate, pa se odločate tako: prijavim se (skoraj) vedno (22,58%), če mi format tekmovanja ustreza (18,28%), če je prijavnina zastonj (10,75%), glede na raven prijavljenih tekmovalcev (9,68%), sploh pa vam ni mar za višina nagrade (1,08%). Med poljubnimi odgovori ste povedali še, da se prijavite, če se vam da oz. da skejtanje ni tekmovanje.



7. Kdaj si ogledate poročila (pisna, foto, video) z dogodka?
S tem vprašanjem sem želel potešiti lastno radovednost, odgovarjali pa se tako: (skoraj) vedno (78,57%), odvisno od kvalitete/trajanja (9,52%), redko, nikoli (8,33%), poročila si ogledam čez dlje časa, da obujam spomine (2,38%), samo, če sem se ga udeležil (1.19%) in pa samo, če se ga nisem udeležil (0,00%).



Vsi, ki ste se odzvali na anketo ste moškega spola, starostno pa ste razdeljeni tako: 10-14 (2,38%), 15-19 (34,52%), 20-25 (40,48%) in pa 25-35 (22,62%).

Ni komentarjev:

Objavite komentar