Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

četrtek, 9. februar 2012

Danijel Krempl


foto: Janez Kocbek

Danijel je eden tistih skejterjev, ki te med triki še bolj impresionirajo z odličnim odnosom. Tudi, ko triki ne grejo in so šuhi ali skejt že komaj uporabni, se Dani še vedno smeji. Kako daleč je prišel s pristno pozitivnim odnosom in kaj ga čaka v prihodnosti pa preberite v naslednjem intervjuju.



Prihajaš iz vasi Negova... kako bi jo opisal tistemu, ki zanjo še ni slišal?
V bistvu nisem negovščan ampak z sosednje vasi Benedikt. Ampak ker sem večino časa v negovski vasi, bi me lahko šteli že kot občana. Negova je znana po Kramberger Ivanu, jezeru in napol prenovljenem gradu. Zame pa je negova vas v kateri bi naj odraščal in obiskoval osnovno šolo, ker imam tu več prijateljev in in bolje se počutim tu kot v rodni vasi.

Kako si na vasi našel skejtanje?
Lahko bi rekel, da je skejtanje našlo mene! Nekje v 7. razredu sem videl da so fantje višjega razreda odkrili ta šport. In ker je blo vedno bolj kul kaj so starejši počeli me je zamikalo da tudi jaz poskusim. In prvi poiskus je postal navada! Ta "navada" je zdaj moje življenje. Eni so kristjani, drugi muslimani itd., jaz pa sem skejter in bom to tudi ostal!


noseblunt-bonk, foto: Janez Kocbek

Kdaj si prvič šel furat v kak večji kraj?
Hmm..mislim, da sem prvič sel v Gornjo Radgono in to je bilo leta 2002. Seveda na skejtpark, ki mi je bil tedaj WAUU! Od tedaj dalje sem ga dostikrat obiskal in vedno s sabo vzel kakšno novo rano in potešitev od sfuranega trika!

Je 5-0 tvoj prvi sponzor? Baje se pripravlja tudi tvoj PRO dek...
Jap..in sem srečen da ga imam. HVALA 5-0! To sem jaz tudi slišal :D Ful se ga veselim, ker si nikoli nisem mislim niti sanjal da bi ga imel.

Od kod ideja za nov klip vsako sredo? Kaj pa kak part za 5-0?
Od Kocbeka seveda! Ko snemamo za 5-0 MOVIE nastane kar nekaj leftover klipov in bedarij ki jih Jani sestavi in malo sfrizira in to vidite vsako sredo. Triki za part se počasi nabirajo, tako da bi naj izdali movie spomladi 2013. S kratka komaj čakam svoj part in parte od team riderov :D

V relativni bližini Negove je dosti različnih skejtparkov, najnovejši v Grazu. Kateri ti je najboljši?
Je pa ni, če imaš avto pol je vse dokaj blizu. V Grazu je hud skejt park poln vsega kaj si lahko predstavljaš za furat! Najljubši pa mi je park v Križevcih, ki ima malo objektov ampak so ti super narejeni in pika na i je to da vse skupaj stoji na najboljšem flatu :D


melon to fakie, Križevci, foto: Janez Kocbek

Ob skejtanju tudi veliko delaš... Koliko dni na teden ti uspe iti na skejt?
Zanimivo! Nekje 3-krat na teden mi to uspe. Met poletnimi dnevi večkrat ker je dlje svetlo. Pozimi pa verjetno enkrat na teden, kar mi sploh ni všeč. Ker zelo rad skejtam bi najrajši skejtal vsak dan, ampak to žal ni možno.

Za "Čuj tote fore" si bil prisoten bolj malo dni, pa si vseeno nametal lepo število novih, težkih trikov... Od kod tvoj filing za krivine (v Negovi jih verjetno ni)?
V negovi ni nič kaj bi lahko bilo krivini podobno. V radgoni pa so in tam sem malo dobil filing za quater. V bistvu nevem od kod mam občutek za krivine. Minica v friku (obsešen mb) mi je dala možnost za vadbo. Tak da smo pozimi vedno minico furali in več sem jo fural lažje je bilo izvesti kakšen nov trik na njej.

V Mariboru si eden redkih, ki pol časa preživi v skejtparku, pol pa na Ghettu (vsi drugi ali eno ali drugo). Kje raje furaš in zakaj?
Veš kak je, včasih mi paše furat park, ker je več objektov kjer lahko vadim. Ghetto pa mi je, od kar sem bil prvič tam, pune fajn furat. Ker je bolj street pa ker je najboljši flat. Tak da se bolj težko odloèim za eno od teh dveh. Ko bodo na ghettu al na parku naredili manual pad, bom tam rajši fural!

Nisi mel posnet in zmotiran že cel part za 5-0? Kaj se zgodilo s temi posnetki?
Na nek način ja, samo še ni bil čist popoln. Eni posnetki v clipu so bli slabe kakovosti zato se pol nič ni objavilo. Oziroma intro se je objavil, kot reklama za 5-0. Nekateri posebni posnetki se šparajo za part drugi pa bodo verjetno potonili v pozabo.

Kdaj si prvič fural kak kontest? Trema ti očitno ne dela težav, ker običajno končaš zavidljivo visoko...
Uff..če bi se to spomno! Mislim da je bila to PRASKA v Gornji Radgoni 2004.
Leto prej sem šel prvič na to tekmovanje pa me je bilo preveč sram in nisem tekmoval. Pripeljal sem se s kolesom, kar dandanes več nebi naredil ker je dokaj daleč od mene do Radgone. Skratka celotno tekmovanje sem stal ob robu parka in gledal cel kontest. Mislim da zato danes več nimam neke gromozanske treme pred tekmovanji, ker sem dolgo obžaloval tisti dan brez skejtanja.


 blunt to fakie, foto: Janez Kocbek

Na Red Bull Manny Mania 2011 si zamudil skoraj celoten polfinale...
Ja kaj te češ :D Lakota me je premamila in s punco sva šla s trebuhum za kruhom. Saj sem še pol fural nekje 2 minutki tak malo za špas.

Katere skejterje si najraje gledal v "mladosti" in katere sedaj? Kaj pa lokalni skejterji?
Vse! Ko sem začel skejtati še nisem mel neta doma tak da sem rad gledal vsakega ko sem imel priložnost.
Sedaj a rad gledam folk ki ima stil in pop, ker je lepo za videt in tudi sam se trudim da bi delal trike lepše in višje.
Jimmy Carlin, Luan Oliveira, Sewa kroetkov itd.
Na lokalni sceni pa sma samo mi2 z Janijom pa še on zdaj nekaj štrajka zaradi poškodb. Smo pa meli nekaj fantov s talentom pa so odnehali potiskat rolko naprej.

Ponavadi si vedno nasmejan, pa tudi triki padejo relativno hitro... si kdaj pri kakem že zgubil živce?
Pa ja, pa ne. Redko kdaj zgubim živce pri kakšnem triku. Če nisem pod stresom pa da sem dobre volje mi tudi nesfurani triki ne pridejo do živega. Enkrat pa sem bil malo jezen, ko sem čez štenge delal backside bigspin flipa pa ga po nešteto poskusih nisem odpelal.

Povej nekaj lepih besed o Janiju, ker te tak pridno snema in fotografira...
Hja priden dečko. Če njega ne bi zanimalo skejtanje pa fotografiranje, pol verjetno jaz nebi mel nič posnetkov. Vedno ima kakšno dobro idejo in če bo tak nadaljeval in gnal sceno dalje, bo nekoč nekaj z njega. Pred vsem pa mora pošlihtat kolena pa gležnje, da bomo še vidli kakšne vragolije on počne na skejtu.


 noseslide, foto: Janez Kocbek

Kako to, da si se znašel v kombiju za na kontest v Sarajevu (in potem pristal še na drugem mestu)? Imaš kako dobro zgodbo s tripa?
Da sem sploh lahko šel zraven se moram zahvalit Icoju, ker me je par dni pred kontestom nagovoril na to in me navdušil nad idejo. In nikoli še nisem bil v Bosni zato sem se odločil da grem zraven. Presenečen sem bim nad drugim mestom, ker sem prišel z namenom da vidim sarajevo in furam z lokalci. Hmm..vročina je bila brutalna med kontestom a so organizatorji dobro poskerbeli za nas rajderje z vodo in burni.
Najboljša zgodba je Vidova zgodba in trip z njegovega vidika :D Najbolj so mi v spomino ostali božanski čevapčiči skoraj da za đabe.

Baje, da v vzhodni Sloveniji že živa legenda, zato se za konec spodobi še kak inspiracijski nauk...
Glede trikov in skejtanja pa vam lahko rečem samo to, da uživajte z desko pod nogami in zaupajte vase ker ste sam svoj najboljši motivator.

1 komentar: