Obvestilo

Zaradi pomanjkanja motivacije in prostega časa na strani ne bo novic oz. novih vsebin do nadaljnjega (dokler se motivacija ne vrne, kamor koli je že šla). Med tem časom lahko novice spremljate sami preko seznama RSS virov, ki ga uporabljam za pisanje novic (OPML format).

torek, 7. maj 2013

Sk8aj s srcem



Tomaž Praunseis je že nešteto let aktiven na skejt sceni, sedaj pa je pripravil nekaj povsem novega - dobrodelno akcijo s skejterskim pridihom. Spodaj si lahko preberete vse podrobnosti o tem, kako bo akcija potekala in seveda kako lahko pripevate, da bo čim bolj uspešna.


Kako velika kolesca boš uporabljal in kakšne trdote?
Koleščka so velikosti 70mm, trdote 80a.

Koliko kilometrov boš naredil na dan/vse skupaj?
1.etapa: Dolga vas - Murska Sobota = 28km
2.etapa: Murska sobota – Maribor = 48km
3.etapa: Maribor – Celje = 57km
4.etapa: Celje - Ljubljana = 76km
5.etapa: Ljubljana – Postojna = 52km
6.etapa: Postojna – Dekani = 55km
7.etapa: Dekani – Izola = 20km

Si že poskusil kaj podobnega, da bi se prepričal, da boš fizično zmogel?
Treniral sem na relaciji Hrastnik – Radeče: 20km.
Včasih po dvakrat ali trikrat v obe smeri. Poleg tega sem začel obiskovat TRx treninge, pa na Yogo sem hodil, kolesarim in z mojo drago sva bordala celo zimo brez žičnic pri nas na Javor Glečerju :).

Kako tvoje skejtanje potekalo v praksi? Sredi prometa s privat kolono?
Spremljal me bo kolesar in kombi za suport.

Kaj pa prireditve: bodo tudi te skejtersko obarvane ali koncertno? Bo tudi tam možno finančno pomagati?
Prireditve bodo v vsakem mestu na koncu dneva. Upam da se nabere sk8erjev in se sfura sešn. Se bo na FB profilu sproti updejtalo kje in kdaj smo. Na mestu prireditve se bo zbirala tudi hrana za družine (Anina zvezdica).



Podobne akcije so že potekale v tujini - si inspiracijo našel v kateri od teh?
Niti ne. Inspiracijo oz. željo sem dobil, ko sem bil star približno 10 let in je imela sestra revijo BRAVO in je not bila reklama za Puma. Je bil sk8er z rukzakom, ki se je fural po dolgi cesti. In sem si rekel - kar gre z rolko pod nogami – cooool :), pol sma šla pa še z mojo drago peš na Camino (580km) prehodit čez Španijo in sem se spomnil želje iz otroštva…

Misliš, da so ta akcija poleg tega, da bo vplivala na ozaveščenost ljudi o stiskah drugih, tudi pozitivno vplivala na sloves skejtanje v širši javnosti?
To nevem, kako bodo ljudje to sprejeli. Moj fokus je, da kdo vidi, da se lahko daje in ne samo prejema. Fajn je, da karkoli nardiš to usmeriš v pozitivno smer.
Upam še, da bo kdo pustil folk sk8ati na ulici :).

Si razmišljal o možnosti, da bi dobrodelnost vključili v kak skejt sešn/kontest?
To naj bo za naslednji projekt, da se zberemo vsi sk8erji skupaj pa nardimo ala Warped tour dobrodelne sešne :)

Za konec pa še zahvale spozorjem in ekipi ter nagovor morebitnim donatorjem ...

Hvala:
- Moji predragi Nini da me tako podpira pa motivira pri vsem kar počnem.
- Never Give Up (Ksenija in Matej)
- Hrana za življenje
-Anina Zvezdica
- Plastik fantastic (za websajt in logo)
- ZPM moste Ljubljana
- Ekipi ki bomo skupaj: Jan a.k.a Petko, Saša, Priomož, Miloš, Tomažu Šantlu, Petru Fetihu.
- Eva (Pr Evi)
- Trash Candy
- Ray Ban da bo prispeval pomoč
- EMBISI (za desko)
- MADNESS shopu (KLIKO za šuhe pa opremo)
- Milan in Urška

HVALA VSEM, KI BOSTE prispevali oz. na kakršen koli način pripomogli da zberemo sredstva za družine, ki to RES potrebujejo.
Pa hvala tebi Jurij.

SK8 or die :)
PEACE
Tomaž

Več o akciji si lahko preberete na spletni strani strani: www.sk8ajssrcem.si, o Tomažu pa v njegovem daljšem intervjuju iz leta 2009.

Ni komentarjev:

Objavite komentar